گیم جابز

کاریابی در بازی‌سازی ایران

سلام دوستان،

تقریبا 9 ماه پیش بود که گیم جابز به عنوان یک سایت اینترنتی شروع به کار کرد. در طول این مدت تونستیم به برخی از هدف های مدنظر پروژه گیم جابز برسیم و امید داریم به لطف خدا و با برنامه ریزی و تلاش بچه های فنی، روابط عمومی و تحریریه و همچنین حمایت های شما دوستداران بازی سازی حرفه ای به بقیه هدف های پروژه هم برسیم.

آنچه گذشت:

همین لحظه ای که دارم این متن رو می نویسم بیش از 170 موقعیت شغلی در گیم جابز ثبت شده که با توجه به گستردگی کم صنعت بازی سازی ایران، آمار بدی نیست. بسیاری از استودیو های بازی سازی گیم جابز رو می شناسند و با اینکه سایت از لحاظ فنی در خیلی از موارد کم و کاست داره، دارن با سایت همکاری می کنند.

یکی از بخش های مورد توجه کاربران در گیم جابز، خبرنامه بوده به صورتی که تا حالا بیش از 140 نفر مشترک این خبرنامه شدن و توی مدت فعالیت سایت تا کنون پنج شماره از “خبرنامه گیم جابز” منتشر شده و به دست علاقه مندان رسیده.

شما می تونید از طریق فرم زیر عضو این خبرنامه بشین:

YTo4OntzOjk6IndpZGdldF9pZCI7czoyMDoid3lzaWphLW5sLTEzNTQ4MTUxMjgiO3M6MTA6Imxpc3RzX25hbWUiO2E6Mjp7aTozO3M6NDoidGVzdCI7aToxO3M6MTM6Ik15IGZpcnN0IGxpc3QiO31zOjU6Imxpc3RzIjthOjE6e2k6MDtzOjE6IjEiO31zOjEyOiJhdXRvcmVnaXN0ZXIiO3M6MTc6Im5vdF9hdXRvX3JlZ2lzdGVyIjtzOjEyOiJsYWJlbHN3aXRoaW4iO3M6MTM6ImxhYmVsc193aXRoaW4iO3M6Njoic3VibWl0IjtzOjEzOiLYq9io2Kog2YbYp9mFIjtzOjc6InN1Y2Nlc3MiO3M6MTA5OiLYp9uM2YXbjNmEINmB2LnYp9mEINiz2KfYstuMINio2LHYp9uMINi02YXYpyDYp9ix2LPYp9mEINi02K8uINmE2LfZgdinINin2LPZvtmFINmH2Kcg2LHYpyDZh9mFINqG2qkg2qnZhtuM2K8uIjtzOjEyOiJjdXN0b21maWVsZHMiO2E6MTp7czo1OiJlbWFpbCI7YToxOntzOjU6ImxhYmVsIjtzOjEwOiLYp9uM2YXbjNmEIjt9fX0=

حمایت مالی از بازی سازان ایرانی، فراخوان جذب نویسنده برای سایت، راه اندازی صفحات گیم جابز در شبکه های اجتماعی، همکاری با سایت های فعال بازی های رایانه ای ایرانی، راه اندازی یک کتابخانه برای کتب تخصصی بازی سازی، راه اندازی بخش های آموزش ساخت بازی های رایانه ای، معرفی بازی های مستقل ایرانی، مقالات و مطالب مرتبط بازی صنعت بازی های رایانه ای ایرانی و… از دیگر قدم های گیم جابز در مسیر حرکتش بودند.

گیم جابز در شبکه های اجتماعی:

اکنون:

قصد داریم تغییراتی در سایت بدیم و بعضی از بخش هایی که سایت لازم داره رو به سایت اضافه کنیم:

سیستم درخواست آنلاین:

– بخش سیستم درخواست آنلاین برای یک موقعیت شغلی با قابلیت پیگیری درخواست های ارسالی برای کارجو و مشاهده و اظهار نظر کارفرما در مورد درخواست های رسیده به صورت آنلاین که باعث میشه ارتباط بین کارفرما و کارجو راحت شده و از طرفی تمامی موقعیت های شغلی در سایت دارای آمارهایی نظیر تعداد درخواست، میزان مشارکت کاربران، تعداد استخدامی ها و… بشن.

همچنین سایت با ارسال ایمیل برای کاربرانش از جدید ترین وضعیت درخواست ها یا شغل هایی که به سایت اضافه کردن مطلعشون می کنه.

این بخش در حال طراحی و کدنویسیه و به زودی آنلاین میشه.

لطفا در مورد این سیستم ها و اینکه چه ویژگی های می تونه داشته باشه ایده بدین تا بتونیم بهترین گزینه ها رو بسازیم.

امکانات اجتماعی:

– امکانات ساده اجتماعی مثل پسندیدن یک شغل یا مثلا پسندیدن یک کامنت برای کاربران فعال میشه که باعث میشه ارتباط ساده و سریعی با سایت داشته باشند و نظرشون رو راحت تر بیان کنند.

ویدجت ها و افزونه ها:

– این امکان فراهم بشه تا سایت ها و وبلاگ و… بتونن با قرار دادن کدهای ویجت یا افزونه گیم جابز در سایتشون جدیدترین موقعیت های شغلی رو برای کاربرانشون نمایش بدن. این افزونه ها می تونن برای سایت های مختلف و با طراحی های مختلف و توسط خود کاربران ساخته بشن.

البته تصویر بالا یک نمونه هست و نهایی نیست.

 

اینها تغییراتی هستند که فعلا در دست طراحی و راه اندازین. چند تا ایده دیگه هم داریم که انشالله در فرصت های بعدی در موردشون با شما صحبت می کنم.

لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خودتون رو بگین تا بتونیم سایت بهتری برای شما بسازیم.

ممنون از شما

صادق جبلی

یک دیدگاه .

  1. […] (اطلاعات بیشتر) […]

       1 نفر این دیدگاه را پسندیده

فرستادن دیدگاه


GameDojo

آخرین پیام‌ها


گیم‌جابز را دنبال کنید





موقعیت های ویژه

  • طراح گرافیگ دوبعدی

        شرکت miniscule games با چند سال سابقه ساخت […]

  • استخدام توسعه‌دهنده Unreal...

      آنچه ما انجام می دهیم: ما با سابقه‌ای ۱۰ […]

  • استخدام برنامه نویس...

    Polydin Studio استودیوی بازیسازی پالیدین با هدف توسعه محصولات با […]

  • نریتیو دیزاینر (دورکار!)

    نیک اسپاد آفاق دورکاری دوستانی که به روایت داستان و […]

  • طراح باز موبایل...

    Mystory تهران با سلام  به یک طراح بازی موبایل سبک […]

  • استخدام انیماتور بازی...

    Polydin Studio تهران استودیوی بازی‌سازی پالیدین در شروع با هدف […]

دسترسی سریع به







ارسال تازه‌ها به ایمیل شما

[wysija_form id="2"]