درباره این کتاب:
این کتاب با موضوع مفاهیم طراحی بازی های رایانه ای و به صورت یک واحد درسی کامل نگارش یافته است. مطالعه این کتاب باعث کسب اطلاعات در زمینه مباحث تئوری بازی های رایانه ای، طراحی بازی و آموزش طراحی بازی میشود.
چطور طراح بازی شویم
تأثیر مکانیکهای گیمپلی در شکلگیری یک شخصیت
دانلود شماره شانزدهم مجله بازینامه
دانلود فیلم آموزش اصول نرم افزار Unity
Grand theft auto 1: Game document
امتحانکننده بازی کیست؟ "قسمت اول"
موتور گرافیکی چیست و چطور کار میکند؟ "قسمت دوم"
آموزش کار با موتور گرافیکی آنریل ( Unreal Engine ) "قسمت اول"
موتور گرافیکی چیست و چطور کار میکند؟ "قسمت اول"
چرا حجم بازیها بسیار زیاد است و روز به روز این حجم بیشتر هم میشود؟
دسته ها: کتابخانه