
به عنوان توسعهدهنده ارشد UE، شما مسئولیت طراحی و پیادهسازی سیستمها، توسعه نقشه راه فنی پروژه، بهینهسازی کدهای بازی و همچنین توسعه ابزار در موتور آنریل را برعهده خواهید داشت. شما با طراحان بازی، هنرمندان، و سایر برنامهنویسان در ارتباط موثر خواهید بود و از آنان حمایت خواهید کرد.
مهارتهای مورد نیاز:
- دانش بالا از اصول کدنویسی به زبان C++ با حداقل پنج سال تجربه حرفهای
- حداقل پنج سال تجربه مرتبط در صنعت بازیسازی یا سیستمهای Real-Time
- تسلط به Unreal Engine
- مهارت بالا در پیادهسازی معماری و Design Paternهای مربوط به بازیهای ویدئویی
- توانایی بالا در Gameplay Programming و System Design
- حداقل یک پروژه منتشر شده
- توانایی بالا در بهینهسازی و دیباگ
- توانایی بالای Knowledge Base Management
- توانایی ارائه گزارشهای دقیق و آماری
- توانایی مدیریت و برنامهریزی برای جلسات و ارائه زمانبندی
- مهارت بالا در Multi-Threaded Programming
- دقت و توجه بالا به جزئیات و کیفیت پروژه
- توانایی همکاری موثر با سایر اعضای تیم، پرودوسر، کارگردان هنری، سرپرست تیم هنری و تیم طراحی بازی
- مهارتهای ارتباطی قوی
امتیاز محسوب میشوند:
- علاقه به بازیهای ژانر وحشت
مزایا:
- سهام قابل توجه از سود انتشار پروژه
- ساعت کاری منعطف
- دستمزد بالا