ما در استودیو پالیدین به دنبال یک طراح مرحل (Level Designer) با تجربه و با استعداد هستیم که بتواند برای توسعه پروژه جدید استودیو به ما بپیوندد. اگر به دنبال یک شفل چالشبرانگیز و همراه با پاداش هستید، این موقعیت میتواند برای شما جذاب باشد. شما بر روی یک پروژه Horror کار خواهد کرد. برای اینکه بتوانید این موقعیت را به دست آورید، نیاز است تجربه موثر در طراحی بازی، طراحی مرحله داشته باشید و بینش هنری نسبت به طراحی هنری محیط نیز داشته باشید.
خلاقیت و درک بالای بصری از پیشنیازهای این شغل است. اما مهمتر از هرچیز، باید یک گیمر با سابقه، با انگیزه بالا برای تولید بازیهای ویدئویی باشید.
وظایف:
- همکاری مستقیم با کارگردان طراحی بازی
- همکاری مستقیم با کارگردان هنری بازی
- همکاری مستقیم با تیم توسعه بازی
- توسعه مفاهیم جذاب، طراحی پایهای مکانیکهای ساده گیمپلی
- همکاری با هنرمندان و برنامهنویسان تیم به جهت توسعه پروتوتایپ بازی
- تحلیل پلات داستانی بازی به جهت خلق دقیق موقعیتهای مناسب در مرحیط مراحل
- حصول اطمینان از ایجاد بالانس بین زیبایی محیط بازی و محدودیتهای تکنیکال
- همکاری مستقیم و نزدیک با پرودیوسر به جهت برطرف کردن مشکلات احتمالی
نیازمندیها:
- حداقل 2 سال تجربه در طراحی مراحل بازی و توسعه بازیهای ویدئوی
- آشنایی به مسائل Aestetic در خلق محیطهای بازی
- درک بالا از مفاهیم نورپردازی سینمایی بطور خاص سینمای وحشت
- تسلط به ابزارهای طراحی محیط در موتور بازیسازی آنریل
- مهارت بالا در طراحی layout
- درک خوب از مفاهیم زیباییشناسی بصری، رنگ، کامپوزیشن
- توانایی حل خلاقانه مشکلات
- آشنایی با بلوپرینت و توانایی پیادهسازی موارد ساده و ایونت ها در گیم پلی