گیم جابز

کاریابی در بازی‌سازی ایران

Polydin Studio

استودیوی بازیسازی پالیدین با هدف توسعه محصولات با کیفیت و استاندارد جهانی مسیر خود را با تمرکز بر روی بازار جهانی آغاز کرد و تجربه خود را با کمک به فرآیند ساخت پروژه های بین المللی و طراحی های سه بعدی آن ها ادامه داد. پالیدین در ادامه با تمرکز بر روی بازی سازی، به دنبال ساخت پروژه های مختلف برای پلتفرم های متنوع است. خلاقیت، روحیه کار تیمی، دقت و سرعت از ویژگی های تیم های مختلف استودیو است.

تهران


استودیو پالیدین جهت تکمیل تیم توسعه گیم خود در شهر تهران، به دنبال جذب نیروی Unreal Developer با تجربه و با استعداد در سطوح متوسط و سینیور است. خلاقیت، علاقمندی، توانایی یادگیری، درک محاسباتی (متوسط تا پیشرفته) و توانایی استفاده از آن، و همچنین قدرت یادگیری بالا از پیش نیازهای این نقش مهم در تیم در پالیدن است.

 

نیازمندی‌ها:

– دانش متوسط (یا بالاتر از آن) از اصول کدنویسی و برنامه‌نویسی به زبان ++C با حداقل دو الی پنج سال تجربه حرفه‌ای (ترجیحاً در آنریل ۴ و ۵)

– حداقل دو الی پنج سال تجربه مرتبط در صنعت بازی‌سازی و یا سیستم‌های Real-Time

– تسلط به Unreal Engine 5 و Unreal Blueprints

– مهارت در استفاده از Design Patternها و (طراحی و یا) پیاده‌سازی معماری(های) مربوط به بازی‌های ویدئویی و سیستم‎های مورد نیاز

– توانایی بالا در Gameplay Programming (و System Design)

– حداقل یک یا دو پروژه منتشر شده (با توجه به سطح تجربه)

– تجربه و توانایی بالا در کار تیمی و یا روحیه کار تیمی و کنجکاوی

– توانایی (بالا) در بهینه‌سازی، دیباگ و Refactoring

– مهارت بالا در Multi-Threaded Programming (سینیور)

– مهارت برقراری ارتباط موثر با سایر اعضای تیم

– تجربه کار با حداقل یکی نرم‌افزارهای Source Control (ترجیحاً PlasticSCM)

– انگلیسی متوسط و بالاتر

 

مزیت(های) احتمالی شما که حائز اهمیت ویژه هستند:

– دانش تکنیکال در مورد Shaderها، جلوه‌های بصری Real-Time (سینیور)

– دانش، مهارت و توانایی استفاده و یا پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوش مصنوعی مرتبط با بازی‌های ویدئویی و توسعه ابزارهای مرتبط با آن (سینیور)

– دانش عملی در خصوص استفاده و یا توسعه سیستم‌های انیمیشن پیشرفته مزیت محسوب می‌گردد

– دانش در مورد اصول انیمیشن و روش‌های داینامیک اصلاح و یا ایجاد انیمیشن

– تجربه کار با MetaHuman و MetaHuman Animator و استفاده در Unreal

 

ارسال درخواست همکاری

 

فرستادن دیدگاه


GameDojo

آخرین پیام‌ها


گیم‌جابز را دنبال کنید





موقعیت های ویژه

  • طراح گرافیگ دوبعدی

        شرکت miniscule games با چند سال سابقه ساخت […]

  • استخدام توسعه‌دهنده Unreal...

      آنچه ما انجام می دهیم: ما با سابقه‌ای ۱۰ […]

  • استخدام برنامه نویس...

    Polydin Studio استودیوی بازیسازی پالیدین با هدف توسعه محصولات با […]

  • نریتیو دیزاینر (دورکار!)

    نیک اسپاد آفاق دورکاری دوستانی که به روایت داستان و […]

  • طراح باز موبایل...

    Mystory تهران با سلام  به یک طراح بازی موبایل سبک […]

  • استخدام انیماتور بازی...

    Polydin Studio تهران استودیوی بازی‌سازی پالیدین در شروع با هدف […]

دسترسی سریع به







ارسال تازه‌ها به ایمیل شما

[wysija_form id="2"]