گیم جابز

کاریابی در بازی‌سازی ایران

بازی های ویدئویی به کمک نرم افزارها و انجین های مختلفی ساخته می شوند که هر سال نیز نسخه ها، امکانات و آموزش های جدیدی، برای آنها ارائه می شود. اما یادگیری این نرم افزارها، بدون آشنایی با اصول بازیسازی، به نتیجه خوبی منتهی نخواهد شد. در سری مباحث پیش رو، ابتدا اصول ایجاد جذابیت در یک بازی را بررسی خواهیم کرد، سپس به سراغ مراحل طراحی بازی بر روی کاغذ می رویم و نگاهی کلی نیز خواهیم داشت بر روی دیگر مراحل دیجیتالی طراحی بازی.

– برای ارتباط با نویسنده، یا ارسال انتقادات و پیشنهاداتتان می توانید به آدرس ایمیل موجود در فایل آموزشی مراجعه نمائید.
– در بخش اول این کتاب، پیرامون اصول ایجاد هارمونی در تصویر و صدا صحبت شده و می تواند برای هنرمندان دیگر رشته ها نیز، مورد استفاده باشد.
– برای نوشتن این مجموعه آموزشی، ماه ها وقت صرف شده است و صرفا جهت اینکه طیف وسیع تری از بازی سازان کشورمان بتوانند از این اطلاعات استفاده نمایند، این مجموعه به صورت “رایگان” منتشر می شود. به امید آنکه همه ی ما، با به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعاتمان، به پیشرفت یکدیگر کمک نمائیم.

با تشکر از آقای مهدی فنایی برای اهدای این کتاب به کتابخانه

اصول و مراحل طراحی بازی های رایانه ای

دسته ها: کتابخانه

3 دیدگاه .

  1. سهراب گفت:

    عالی بود

        پسندیدم

  2. سمیرا گفت:

    خسته نباشید.
    واقعا کتاب جالبی بود.
    مطالب خیلی عالی نوشته، مرتب و دسته بندی شده بودند.
    با تشکر از آقای مهدی فنایی و دوستانی که این کتاب را روی وب سایت گذاشتند تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

       1 نفر این دیدگاه را پسندیده

  3. […] (اطلاعات بیشتر) […]

       1 نفر این دیدگاه را پسندیده

فرستادن دیدگاه


GameDojo

آخرین پیام‌ها


گیم‌جابز را دنبال کنید





موقعیت های ویژه

  • استخدام توسعه‌دهنده Unreal...

      آنچه ما انجام می دهیم: ما با سابقه‌ای ۱۰ […]

  • استخدام برنامه نویس...

    Polydin Studio استودیوی بازیسازی پالیدین با هدف توسعه محصولات با […]

  • نریتیو دیزاینر (دورکار!)

    نیک اسپاد آفاق دورکاری دوستانی که به روایت داستان و […]

  • طراح باز موبایل...

    Mystory تهران با سلام  به یک طراح بازی موبایل سبک […]

  • استخدام انیماتور بازی...

    Polydin Studio تهران استودیوی بازی‌سازی پالیدین در شروع با هدف […]

  • NestJS) Back-End Developer-مشهد)

    استودیو طراحان سفید مشهد تقریبا ده سال پیش بود که […]

دسترسی سریع به







ارسال تازه‌ها به ایمیل شما

[wysija_form id="2"]