گیم جابز

کاریابی در بازی‌سازی ایران

files_news_73375Poster[73cc333f5bf2a70ddff6203cba1ba5f2]سخنگوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران ۲۱ ماه‌ جاری در برج میلاد برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مراسم اختتامیه جشنواره یاد شده با حضور مسوولان و چهره های فرهنگی و هنری کشور از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.
چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی‌های رایانه‌ای، برگزار می‌شود.
ارتقاء و رشد کمی و کیفی تولیدات، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش جویان و دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی، نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های جوانان و معرفی بازی های برجسته به عنوان الگوهایی برای صنعت بازیسازی از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی به شمار می رود.
بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بازی های رایانه ای تهران، آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران، تقدیراز توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری‌های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه‌ها برای تقویت و پیشرفت بازی‌سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می دهد.
مجموع ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده،از این تعداد ۸۹ عنوان بازی رایانه ای و یازده عنوان بازی‌نامه است؛ ۴۵ شرکت کننده مستقل و ۲۳ شرکت بازی ساز، متقاضیان حضور در این جشنواره هستند.
یازده بازی‌نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۸ بازی‌نامه مستقل و ۳ بازی‌نامه متعلق به شرکت های بازی ساز است، همچنین بازی های”PC” چهل و هفت مورد ، “IOS” و”ANDROID” چهل و دو مورد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
جشنواره چهارم بازی های رایانه ای تهران در قالب بخش های “اصلی”، “فرعی ” و “انتخاب بازی سال” برگزار می شود.

منبع

فرستادن دیدگاه


GameDojo

آخرین پیام‌ها


گیم‌جابز را دنبال کنید





موقعیت های ویژه

  • استخدام توسعه‌دهنده Unreal...

      آنچه ما انجام می دهیم: ما با سابقه‌ای ۱۰ […]

  • استخدام برنامه نویس...

    Polydin Studio استودیوی بازیسازی پالیدین با هدف توسعه محصولات با […]

  • نریتیو دیزاینر (دورکار!)

    نیک اسپاد آفاق دورکاری دوستانی که به روایت داستان و […]

  • طراح باز موبایل...

    Mystory تهران با سلام  به یک طراح بازی موبایل سبک […]

  • استخدام انیماتور بازی...

    Polydin Studio تهران استودیوی بازی‌سازی پالیدین در شروع با هدف […]

  • NestJS) Back-End Developer-مشهد)

    استودیو طراحان سفید مشهد تقریبا ده سال پیش بود که […]

دسترسی سریع به







ارسال تازه‌ها به ایمیل شما

[wysija_form id="2"]