tgf

همانند دوره‌های قبل جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، در دوره هفتم نیز تریلر جدیدترین بازی‌های ایرانی در مراسم اختتامیه و برای نخستین بار که اصطلاحا World Premiere نامیده می‌شود، پخش خواهد شد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران از بازی‌سازان کشور دعوت می‌کند تا اگر تیزر یا تریلر‌ی از بازی‌های منتشرنشده خود جهت نمایش در مراسم اختتامیه دارند به دبیرخانه ارسال کنند. این تریلرها تنها در صورتی به نمایش درمی‌آیند که پیش از این به صورت عمومی نشده و خود بازی نیز انتشار نیافته باشد.

تیم اجرایی جشنواره پس از دریافت تریلرها، بسته به محدودیت‌های زمانی تعداد مشخصی از بهترین تریلرها را انتخاب خواهد کرد. با توجه به پخش زنده اختتامیه هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران علاوه بر شرکت‌کنندگان در اختتامیه هزاران نفر علاقه‌مند به بازی نیز برای نخستین بار این تریلرها را تماشا خواهند کرد.

بازی‌سازان می‌توانند تریلرهای خود را از طریق این فرم ارسال کنند. برای ارسال تریلر تنها تا روز شنبه ۱۲ اسفند ماه فرصت باقیست.اختتامیه هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران برای معرفی برترین بازی‌های سال در ژانرهای مختلف، ۱۹ اسفندماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.