گیم جابز

کاریابی در بازی‌سازی ایران

pic08تولید کننده بازی رایانه ای “نیما” با بیان اینکه انتشار بازی با تاخیر مواجه خواهد بود گفت: با توجه به گستردگی کار تولید و تصمیم تیم توسعه بازی مبنی بر افزایش کیفیت بازی  و وجود مشکلات مالی و تاخیر در جذب حمایت های مورد نیاز پروژه، انتشار بازی رایانه ای «نیما» با تاخیر مواجه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای”صادق جبلی”، از مخاطبان بازی به دلیل بروز این تاخیر در روند کار عذرخواهی کرد و افزود: تیم توسعه بازی رایانه ای نیما سعی در سرعت بخشیدن روند کار و  انتشار بازی  دارد.

تولید کننده بازی رایانه ای ” نیما ” ادامه داد: اطلاعات بیشتر و تاریخ دقیق انتشار بازی از طریق وب سایت رسمی بازی به آدرس nimagame.ir منتشر خواهد شد.

مدیر تیم توسعه بازی رایانه ای نیما یاد آور شد: پروژه ساخت بازی از شهریور ۱۳۹۲ توسط گروه متخصص و جوان در مشهد آغاز شده و اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی در مرحله  نخست به کارخود  ادامه می‌دهد.

تولید کننده بازی رایانه ای”نیما” افزود: مرحله نخست پروژه، ساخت و عرضه بازی رایانه ای “نیما” برای تلفن همراه بوده و در مرحله‌های بعدی، بروزرسانی و توسعه بازی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه هدف از ساخت این پروژه، تولید محصولات فرهنگی با کیفیت و مناسب نیازهای جامعه اسلامی- ایرانی است، توضیح داد: این بازی متشکل از مجموعه ای از رسانه های بصری و نوین در عرصه فرهنگی و هنری است.

جبلی به تیم سازنده بازی اشاره کرد و توضیح داد: شرکت طراحان سفید فردا ایرانیان، مجموعه ای از جوانان، متخصص و متعهد هستند که در پارک علم و فناوری خراسان به عنوان واحد فناور (دانش بنیان) مستقر هستند و بیش از ۸ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و عرضه محصولات فرهنگی – فناوری داریم.

وی توجه ویژه به تفریحات سالم در زمینه سبک زندگی، توجه ویژه به خانواده و سبک ازدواج، ارتقاء پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت،کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج های جوان و توانمندسازی آنان در تامین هزینه های زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد، ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی – ایرانی، مقابله با ابعاد نامطلوب سبک زندگی غربی، ارتقاء امید به زندگی، تأمین سلامت و تغذیه سالم جمعیّت، توانمندسازی جمعیت در سن کار و تقویت مؤلفه های هویت بخش ملی (ایرانی، اسلامی، انقلابی ) را از محورهای بازی عنوان کرد.

تولید کننده بازی رایانه ای نیما “گیم پلی روان و گسترده”، “داستان جذاب و طنز و بیش از ۲۵۰ مرحله داستانی”، “بیش از ۳۰۰ ماموریت در ۱۵ سبک مختلف”،”امکان ارتقا بازیکن و انواع تقویت کننده ها”،”موسیقی جذاب و مناسب فضای بازی”،”انیمیشن های داستانی کوتاه با کیفیت بالا”،”مسابقات آنلاین”،”نوآوری های گرافیکی”،”امکان ویرایش شخصیت ها و ابزار ها”و”ارائه بر روی انواع تلفن های همراه، تبلت ها و رایانه های شخصی” را از امکانات بازی نام برد.

 

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

فرستادن دیدگاه


GameDojo

آخرین پیام‌ها


گیم‌جابز را دنبال کنید





موقعیت های ویژه

  • استخدام توسعه‌دهنده Unreal...

      آنچه ما انجام می دهیم: ما با سابقه‌ای ۱۰ […]

  • استخدام برنامه نویس...

    Polydin Studio استودیوی بازیسازی پالیدین با هدف توسعه محصولات با […]

  • نریتیو دیزاینر (دورکار!)

    نیک اسپاد آفاق دورکاری دوستانی که به روایت داستان و […]

  • طراح باز موبایل...

    Mystory تهران با سلام  به یک طراح بازی موبایل سبک […]

  • استخدام انیماتور بازی...

    Polydin Studio تهران استودیوی بازی‌سازی پالیدین در شروع با هدف […]

  • NestJS) Back-End Developer-مشهد)

    استودیو طراحان سفید مشهد تقریبا ده سال پیش بود که […]

دسترسی سریع به







ارسال تازه‌ها به ایمیل شما

[wysija_form id="2"]