گیم جابز

کاریابی و کمک به توسعه صنعت بازی های رایانه ای ایران

سلام دوستان عزیز، همانطور که می‌دانید، گیم‌جابز توسط بازی‌سازان همین کشور ایجاد شده است و سالهاست با هزینه‌های شخصی و مبالغی که برای آگهی ویژه دریافت می‌شود اداره می‌شود. گیم جابز به نهاد و ارگانی وابسته نیست. شاید رمز ادامه حیات و فعالیت گیم‌جابز نیز همین مستقل بودن و از بدنه صنعت بودن آن است… در این مدت هزاران موقعیت […]

پردازش نگار راشین شرکت پردازش‌نگار راشین فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در زمینه سرویس‌های ارزش افزوده آغاز کرد. راشین با پتانسیل و انگیزه بالا و دید روشن، توانست حوزه‌ی فعالیت خود را گسترش دهد و علاوه بر سرویس‌های ارزش افزوده، به حوزه‌ی سرویس های هوشمند و تولید بازی‌های موبایل نیز ورود پیدا کند. تهران مهارت ها: پیاده سازی مکانیزم […]

استودیو بازی سازی تریکس ترکیبی از خلاقیت، انگیزه و تجربه با رویکردی نوین در حوزه تولید بازی تهران   استودیو بازی سازی تریکس جهت تکمیل کادر فنی و توسعه بازی های خود از افراد وجد شرایط دعوت به همکاری می نماید. ویژگی های مورد انتظار: تسلط کامل به موتور بازی سازی unity و زبان برنامه نویسی c# آشنا به معماری بازی های […]

  شغل خوب، زیربنای خوب لازم دارد. انستیتو ملی بازی‌سازی، تنها مرکز رسمی آموزش بازی‌سازی در کشور، در کنار دوره‌های آغازینش، دوره‌ی ویژه‌ای به نام پاورآپ برای آموزش فشرده و تخصصی‌ بازی‌سازی برگزار می‌کند. هدف این دوره پرورش نیروهای حرفه‌ای بازی‌سازی و معرفی آنها به بازار کار است و ورودی‌هایش را بازی‌ساز‌ها، طراح‌ها و برنامه‌نویس‌ها تشکیل می‌دهند. باتجربه‌ترین استادان ایرانی […]

در این مقاله ضمن تعریف واژه‌ی میان‌افزار، شما را با مهم‌ترین میان‌افزارهای موجود در زمینه‌ی طراحی و ویرایش صدا آشنا می‌کنیم. با ما همراه شوید. شاید در بستر اینترنت کمتر مقاله‌ای را بتوانید پیدا کنید که کمی در مورد نرم‌افزارهای مورد نیاز برای طراحی صدا و موسیقی بازی‌های ویدیویی صحبت کرده باشد. برای همین می‌خواهیم در این مقاله آموزش بازی […]

FunnyMobileGames سازنده ی بازی های معتبری از جمله کلوپ سرعت ، اوجولات لند ، بینگو دینگو و … تهران میدان ونک   استادیو بازی سازی FunnyMobileGames جهت ساخت بازی موبایل به تعدادی نیروی حرفه ای در تخصصهای زیر نیازمند است: _طراح (Digital Painting) _ مدلساز (Low Poly) _ Animator _ VFX در بخش افکت تسلط به نرم افزار Unity در […]

استودیو بازی سازی FunnyMobileGames استادیو بازی سازی FunnyMobileGames فعال در تولید بازی های موبایل تهران توسعه دهنده بازی استادیو بازی سازی FunnyMobileGames فعال در تولید بازی های موبایل واقع در تهران میدان ونک جهت تکمیل کادر فنی خود ، قصد استخدام چند برنامه نویس Unity دارد . این استادیو  شامل با تجربه ترین برنامه نویسان بازی که روی پروژه های متعدد و موفقی […]

Handmade Interactive entertainment Game Development Studio ایران – ساری با سلام خدمت تمامی دوستان و همکاران عزیز. به منظور تکمیل تیم به یک تا دو نفر برنامه نویس گیم که مسلط به موتور یونیتی هستند نیازمندیم. شرایط واجب برای همکاری : ۱) حضور در محل کار ۲) آشنایی با نحوه ی ساخت بازی های real-time آنلاین ۳) تسلط کامل با […]

استودیو بازی سازی سیمرغ فعال در تولید بازی های موبایل واقع در تهران پاسداران جهت تکمیل کادر فنی خود ، قصد استخدام چند برنامه نویس Unity دارد   –        موارد تخصصی مورد نیاز شامل : –        تسلط کافی به موتور بازی سازی unity –        تسلط کافی به زبان برنامه نویسی c# […]

شرکت نوآگیمز پس از موفقیت بازی “شدو ریسر” برای محصول جدید این شرکت برنامه نویس حرفه ای با سابقه و نمونه کار مرتبط استخدام می نماید تسلط به زبانC#   تسلط به موتور بازی سازی Unity آشنا به معماری بازی های شبکه ایی حداقل ساخت یک بازی   امتیازات کار در نوآگیمز: امکان پیشرفت روزافزون و ارتقای شغلی کار بر روی […]

موسسه فرهنگی و هنری باران رویا (DreamRain) سازنده عناوینی چون ماشین جنگی ، سلحشوران و نجات قلعه تهران شرایط جذب کارآموز : حداقل سن ۲۵ سال ساکن تهران خلاق و جسور پشتکار زیاد آشنا به مفاهیم انیمیشن سازی یا برنامه نویسی نمونه کار انیمیشن یا بازی موبایل   اگر واجد شرایط هستید ، دوست داریم شما را از نزدیک ببینیم […]

بدون شک بسیاری از گیمرها، آرزو دارند که روزی بازی‌ساز شوند و در این مقاله کوتاه قصد داریم یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان در حوزه بازی‌سازی را به شما معرفی کنیم...

دسته ها: کتابخانه

ثبت‌نام از علاقه‌مندان به حضور در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران آغاز شد...

دسته ها: رویدادها

چرا حجم بازی‌ها بسیار زیاد است و روز به روز این حجم بیشتر هم می‌شود؟ “به قلم Tyler Wilde از وبسایت PC Gamer” ‘Crunch’ یا همان بحران اصطلاحی مدرن به معنای کار بیش از حد و ناسالم در طول ساخت و عرضه بازی می‌باشد اما در گذشته‌ای نچندان دور به عنوان طبیعت کلمه کار نیز توصیف می‌شد. از طرف دیگر خرد […]

دسته ها: کتابخانه

همانند دوره‌های قبل جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، در دوره هفتم نیز تریلر جدیدترین بازی‌های ایرانی در مراسم اختتامیه و برای نخستین بار که اصطلاحا World Premiere نامیده می‌شود، پخش خواهد شد. به گزارش به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران از بازی‌سازان کشور دعوت می‌کند تا اگر تیزر یا تریلر‌ی از بازی‌های منتشرنشده […]

دسته ها: رویدادها

به دلیل درخواست‌های فراوانی که برای تمدید مسابقه مردمی هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به دبیرخانه ارسال شده، مهلت شرکت در این مسابقه تا ۸ اسفند ماه تمدید شد.به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بهترین بازی سال از نگاه مردم هر سال با استقبال قابل توجه علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای ایرانی انتخاب می‌شود.شیوه انتخاب بهترین بازی مردمی سال […]

دسته ها: رویدادها

به عنوان یک گیمر، بدون شک با نام انجین یا موتورگرافیکی آشنا هستید. هر استودیو برای ساخت بازی از یک یا چند موتورگرافیکی استفاده می‌کند و در ابتدای هر بازی، در کنار نام استودیو و ناشر می‌توانید برند مربوط به موتور گرافیکی را نیز مشاهده کنید. اما شاید برای شما سوال باشد که اصلا این موتور گرافیکی چطور کار می‌کند […]

دسته ها: کتابخانه

به عنوان یک گیمر، بدون شک با نام انجین یا موتورگرافیکی آشنا هستید. هر استودیو برای ساخت بازی از یک یا چند موتورگرافیکی استفاده می‌کند و در ابتدای هر بازی، در کنار نام استودیو و ناشر می‌توانید برند مربوط به موتور گرافیکی را نیز مشاهده کنید. اما شاید برای شما سوال باشد که اصلا این موتور گرافیکی چطور کار می‌کند […]

دسته ها: کتابخانه

هفتمین پوستر جشنواره بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از طرح پل طبیعت و واقعیت مجازی رونمایی شد. در این طرح به مانند گذشته از کاراکتر جشنواره که یک گربه است استفاده شده و مدل سه‌بعدی پل طبیعت شبیه به بازی‌های ویدئویی طراحی شده است. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اختتامیه هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران ۱۹ اسفند ماه […]

دسته ها: رویدادها

آموزش کار با موتور گرافیکی آنریل ( Unreal Engine ) “قسمت اول” “به قلم وحید حیدری‌پور از مجله بازینامه” مقدمه موتور بازی‎سازی آنریل، یکی از معروف‎ترین موتورهای بازی‎ سازی است که توسط شرکت اپیک گیمز طراحی شده و توسعه داده می‎شود. این موتور اولین بار در سال ۱۹۹۸ در بازی اول شخص تیراندازی Unreal رونمایی شد. اگرچه موتور آنریل در درجه‎ی اول […]

دسته ها: کتابخانه

امتحان‌کننده بازی کیست؟ “قسمت اول” “به قلم Annie Gray” فکرش را بکنید، سه ساعت تمام است که نشسته‌اید و روی یک کنسول مشغول انجام بازی مورد علاقه‌ی خود هستید. اژدهای کهنی که تابه‌حال چندین‌بار شما را کشته سلامتیش به ۵ درصد مقدار خودش رسیده، با شمشیر سرنوشت‌ساز ایمان و شما به خوبی می‌دانید که کشتن اژدها به شما یک زره فلزی […]

دسته ها: کتابخانه

تأثیر مکانیک‌های گیم‌پلی در شکل‌گیری یک شخصیت “به قلم وینستون نگوین”   زمانی که مکانیک های بازی خود را طراحی می‌کنید مهم‌ترین نکته این است که روی ایده اصلی که بازی شما از آن تشکیل می‌شود تمرکز کنید. آیا اکشن عنصر اصلی است؟ آیا درباره عکس‌العمل بازیکن است؟ هر چیزی که بازی شما در آن مورد است، هدف اصلی مکانیک […]

دسته ها: کتابخانه

آشنایی با موتور بازی‌سازی GODOT “به قلم آرش فریدی” GODOT  موتور بازی سازی دو بعدی و سه بعدی متن باز (Open Source) تحت لیسانس MIT است که توسط جامعه Godot Engine  ساخته و برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۵ معرفی شد. نسخه‌های ویندوز، مک و لینکوس این نرم‌افزار را می‌توان به‌صورت رایگان از وب‌سایت رسمی این موتور تهیه کرد. GoDot توانایی […]

دسته ها: کتابخانه

چطور طراح بازی شویم مترجم: فائزه خمیرانی – تهیه شده توسط مجله بازینامه   پس شما می‌خواهید طراح بازی شوید؟ لطفا این سوال را جدی بگیرید، اگر واقعا همین را می‌خواهید، پس به آنجا می‌رسید، فقط کمی صبر داشته باشید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا در این مسیر تصمیمات آگاهانه‌ای در رابطه با تحصیلات و شغلتان بگیرید. مطالبی […]

دسته ها: کتابخانه

  در دنیای طراحان بازی چه می‌گذرد؟ “به قلم فائزه خمیرانی” چند سال پیش و بعد از عرضه موفق بازی The Stanley Parable، دیوی ردن به چهره­ای محبوب و شناخته‌شده در دنیای بازی­های مستقل تبدیل شد. اگر بازی The Stanley Parable  را بازی کرده باشید، با نحوه داستان‌پردازی و محیط بازی‌های او آشنا هستید. راهنمای تازه­کار (The Beginner’s Guide) تازه‌ترین […]

دسته ها: کتابخانه

نکاتی برای بازی‌سازان مشتاق نویسنده: Rob Jagnow  “ترجمه: رهام سجادی از مجله بازینامه” من ادعا نمی‌کنم که راه‌حل سری برای شروع خودکار بازی ویدیویی می‌دانم. من ادعا نمی‌کنم از بهترین راه‌کارها یا تمام جواب‌ها خبر دارم. ولی من موفق شدم با ذخیره اندکم شرکت تازه‌ای تاسسیس کنم و بازی کامپیوتری جدیدی به بازار بیاورم. Cogs توانست در ماه‌های اول به […]

دسته ها: کتابخانه

به گزارش روابط عمومی گیم‌جابز و پیرو توافقات صورت گرفته با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، گیم‌جابز در ” هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران ” حضور خواهد داشت. جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، گردهم‌آیی خانواده بزرگ بازی‌سازان ایرانی، فرصتی بزرگ برای بازی‌های ایرانی است تا ضمن رقابتی منصفانه و برابر در کنار هم، نقاط قوت یکدیگر را شناخته و برای آینده طرحی […]



آخرین پیام‌ها


گیم‌جابز را دنبال کنید

موقعیت های ویژه

  • برنامه نویس Unity

    پردازش نگار راشین شرکت پردازش‌نگار راشین فعالیت خود را در […]

  • برنامه نویس Unity

    استودیو بازی سازی تریکس ترکیبی از خلاقیت، انگیزه و تجربه […]

  • استخدام در بخش...

    FunnyMobileGames سازنده ی بازی های معتبری از جمله کلوپ سرعت […]

  • Unity Developer

    استودیو بازی سازی FunnyMobileGames استادیو بازی سازی FunnyMobileGames فعال در […]

  • برنامه نویس Unity

    Handmade Interactive entertainment Game Development Studio ایران – ساری با […]

دسترسی سریع به







ارسال تازه‌ها به ایمیل شما